وبلاگ

زشت ترین ماشین جهان در 10 سال اخیر؟!

معرفی زشت ترین ماشین های جهان ؟!

در طول تاریخ همواره ماشین هایی تولید شده اند که نتوانسته اند نظر عموم افراد را به خودشان جلب کنند و مردم مختلف نتوانسته اند با آن ها ارتباط برقرار کنند. این خودرو مربوط به کشور یا برند خاصی نمی شود و تمامی برند های صنعت خودرو سازی ممکن است خودرویی تولید کرده باشند که از آن ها استقبال خوبی نشده باشد. در این مقاله می خواهیم زشت ترین ماشین جهان در سال های اخیر را به شما معرفی کنیم.

GMC Terrain 2010 :

ماشین GMC Terrain 2010

دلیل قرار گرفتن این SUV آمریکایی در لیست زشت ترین ماشین های دنیا، گلگیر های بد فرم آن است. گلکیر هایی که بیشتر در ون های خانوادگی از آن ها استفاده می شود تا SUV ها. شاید دلیل کارخانه GMC برای استفاده از این نوع گلگیر ها دور کردن نگاه ها از لاستیک های بزرگ و گران قیمت این SUV است. قیمت این خودرو در حال حاضر بین 2.5 تا 6 هزار دلار است.

Honda Accord Crosstour 2010 :

Honda Accord Crosstour

طراحی این خودرو ترکیبی از ماشین های هاچ بک و SUV است. ایده ی Honda برای طراحی این ماشین استفاده از ویژگی های خودرو های SUV در کنار قیمت مناسب تر آن نسبت به SUV ها است. ولی شرایط طبق پیش بینی های Honda پیش نرفت. طبق آمار بدست آمده، در سال حدود 300 هزار دستگاه از ماشین های طراحی شده توسط Honda بفروش می رسید، ولی فروش این ماشین به عدد 30 هزار نسخه هم نرسید. قیمت این خودرو در حال حاضر بین 4.5 تا 9.5 هزار دلار است و تولید آن در سال 2016 متوقف شده است.

2011 Nissan Juke :

Nissan Juke از زشت ترین ماشین های جهان

بزرگترین نقطه ضعف در طراحی این ماشین، نحوه ی طراحی چراغ های جلو آن است. مدل هدلایت های این ماشین بیشتر شبیه چراغ های مه شکن هستند تا هدلایت. علاوه بر این نحوه ی قرارگیری چراغ ها و جلو پنجره و کاپوت این ماشین، باعث شباهت بسیار زیاد این خودرو به قورباغه شده است. البته این ماشین برخلاف ظاهرش امکانات رفاهی و همینطور سواری بسیار خوبی در اختیار سرنشینان قرار می دهد، مخصوصا برای سفر های بین شهری. نکته ی جالب در مورد این ماشین این است که اکثر خانم ها با طراحی این ماشین مشکلی ندارند و این ماشین را در لیست زشت ترین ماشین های جهان قرار نمی دهند. قیمت این خودرو در حال حاضر بین 3 تا 7 هزار دلار است.

2011 Nissan Murano CrossCabriolet :
2011 Nissan Murano CrossCabriolet

نماینده دوم کارخانه نیسان در این لیست، نیسان مورانو کروک است. طراحی مورانو به تنهایی به گونه ای است که خیلی در بین مردم ماشین محبوبی نبود. تبدیل کردن این SUV به یک ماشین کروک باعث شد که نه تنها محبوبیت این بیشتر شود بلکه باعث زشت تر شدن آن شد. علاوه بر این تولید این خودرو در رنگ های خاص و منتوع نیز شرایط را برای این خودرو پیچیده تر کرد. قیمت این خودرو در حال حاضر بین 14 تا 21 هزار دلار است.

2013 BMW i3 :

2013 BMW i3

ماشین های کارخانه BMW، از گذشته تا امروز همواره جزو یکی از محبوب ترین خودرو های موجود در بازار بودند. ولی همیشه هم همه چی به درستی پیش نمی رود . یکی از خودرو های موجود در لیست زشت ترین ماشین های دنیا BMW i3 است. این ماشین الکتریکی علاوه بر طراحی ظاهری، از طراحی داخلی خیلی خوبی هم برخوردار نیست و نتوانست محبوبیت بسیار خوبی بین افراد پیدا کند. نکته ی قابل توجه و مهم این است که حدود 95 درصد قطعات و اجزای این ماشین قابل بازیافت و استفاده ی مجدد است.

2013 Youabian Puma :

2013 Youabian Puma یمی از زشت ترین ماشین های دنیا

این خودرو برای اولین بار در سال 2013 و در فستیوال ماشین لس انجلس رونمایی شد. اگر از بغل به این ماشین نگاه کنید طراحی آن به چیزی بین Volvo C70 و فولکس قورباغه ای شباهت دارد. نکته ی جالب توجه این است، شرکت Youabian در ابتدا تنها 4 دستگاه از این ماشین تولید کرد، سه دستگاه از این ماشین را به قیمت 895 هزار دلار فروخت.

2014 Citroen C4 Cactus :
2014 Citroen C4 Cactus

از نظر من، مهم ترین ویژگی این ماشین برای ورود به لیست زشت ترین ماشین های جهان، نصب پنل های پلاستیکی در بدنه ی این خودرو و همینطور نحوه ی قرار گرفتن چراغ های هدلایت آن است. البته شرکت سیتروئن از این نوع طراحی برای تولید C3 نیز استفاده کرده است. قیمت این خودرو در حال حاضر بین 4.5 تا 7 هزار دلار است.

Fiat 500L :

2014 Fiat 500L از زشت ترین ماشین های دنیا

ماشین دیگری که در این لیست قرار دارد، Fiat 500L است. طراحی قسمت های جلوبندی و همینطور گلگیر های این خودرو خیلی با همدیگر تناسب ندارند و باعث شده که این خودرو خیلی نتواند نظر افراد مختلف را جلب کند. قیمت این خودرو در حال حاضر بین 7 تا 10 هزار دلار است.

2016 Toyota Mirai :

2016 Toyota Mirai

ماشین هایی که در سال های اخیرا توسط طراحان تویوتا، طراحی شده اند، دیگر آن سادگی همیشگی تویوتا را ندارند و ایده ی طراحی آن ها تغییر یافته است. شاید مهمترین دلیلی که باعث شده میراژ در لیست زشت ترین ماشین های دنیا قرار بگیرد، طراحی چراغ ها، جلو پنجره و کاپوت آن است. قیمت این خودرو در حال حاضر بین 11 تا 20 هزار دلار است.

2017 Honda Clarity :

2017 Honda Clarity

دومین نماینده کارخانه هوندا در این لیست Clarity است که در سال 2017 وارد خط تولید هوندا شد. همانطور که در تصویر می بینید طراحی گلگیر عقب این ماشین و همینطور چراغ های جلو این ماشین بگونه ای نیست که عموم مردم با آن ارتباط برقرار کنند. قیمت این خودرو در حال حاضر بین 22.5 تا 29 هزار دلار است.

2019 Chevrolet Camaro SS :

2019 Chevrolet Camaro SS از زشت ترین ماشین های دنیا

شاید خیلی منصفانه نباشد که Camaro SS در این لیست زشت ترین ماشین های جهان قرار بگیرد. ولی طراحی جلو پنجره این ماشین باعث شده که از نسخه های قبلی این ماشین بسیار فاصله بگیرد و از جذابیت همیشگی آن کاسته شود. قیمت این خودرو در حال حاضر بین 38 تا 43 هزار دلار است.

زشت ترین ماشینی که تابحال دیده اید ویا با آن رانندگی کردید، چه ماشینی است ؟! در قسمت دیدگاه ها همراه باشید و نظرات تان را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. برای آشنایی با سریع ترین ماشین های جهان می توانید این مقاله رو مطالعه کنید.

در ضمن پر کردن بخش email و نام برای ثبت دیدگاه اجباری نیست.

3 دیدگاه در “زشت ترین ماشین جهان در 10 سال اخیر؟!

  1. کسری گفت:

    خیلی مسخرس 😂😂 Murano cabriole

  2. امیررضا گفت:

    پراید

  3. پریسا گفت:

    من بهتر از اینا طراحی میکنم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *